קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

סלט טונה, בסגנון מעדנייה

סלט טונה, בסגנון מעדנייה
סלט טונה, בסגנון מעדנייה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 590 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 44 גרם של שומן כל אחד. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם סלרי, בצל ירוק, פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, מתכונים דומים: כריך סלט טונה בסגנון מעדנייה, כריך סלט טונה מעדנייה של קאנה, ו סלט פסטה בסגנון מעדנייה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות יין גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
פטל אדום יפה, דובדבן שחור וניחוחות תבלינים. מלא ועגול עם שזיף, דומדמניות אדומות, אוכמניות, וטעמים עלה דפנה. הטאנינים הרכים נותנים ליין הזה חלקות קטיפתית וגימור השוקולד פשוט נמשך ונמשך.