קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות24
מגזין

סלט טונה דו-שעועית

סלט טונה דו-שעועית
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי מתכונים לרפרטואר שלך, סלט טונה עם שתי שעועית עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 10 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 208 קלוריות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו פלפל, טונאן במים, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 66%. סלט טונה: סלט טונאן ושעועית לבנה, סלט טונאן ושעועית, ו סלט טונאן ושעועית לבנה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו מרכיבי רוטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים מעל סלט; לזרוק למעיל. מכסים ומצננים לפחות 2 שעות.

ציוד

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס פימיאנטו-זיתים ממולאיםפרוס פימיאנטו-זיתים ממולאים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול טונה במים, מנוקז ומתפורריכול טונה במים, מנוקז ומתפורר2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין פינו נואר, מרלו ורוז סלין. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. הספסל סונומה קוסט פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.