קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טונה טורטליני

סלט טונה טורטליני
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 73 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. אם יש לכם טונה, פלפלים, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סלט טונה טורטליני, סלט טונן ותרד טורטליני, ו תבשיל טונה טורטליני.

הוראות

1
מערבבים מרכיבים.
2
מקררים כמה שעות.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beringer האוול הר Bancroft ראנץ ' מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק