קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

סלט יונה וסלק סלק

סלט יונה וסלק סלק
מתכון יונה וסלט סלק ניתן להכין בעוד כ-25 דקות. מתאבן זה יש 348 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 89 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הפליאוליתית, ו primal דיאט. אם יש לכם שמן זית, אגוזי לוז, חומץ בלסמי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 97%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : אורז בר, סלק בייבי & סלט Kofta בקר (ft. סלק בייבי סלק), Beetroot, Banana & Berry Smoothie ft. סלק אהבה סלק בייבי סלק, ו סלט עם סלק.

הוראות

1
הפוך את הרוטב על ידי ערבוב שמן בלסמי וזית יחד.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
2
מחממים את השמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את השום והרוזמרין, ואז את חזה היונה המנוסה. מבשלים 3 דקות בכל צד ולהסיר לצלחת.מחלקים את גרגיר הנחלים בין 4 צלחות, לסדר את התפוח ואת סלק מעל, ואז את השדיים יונה פרוס. פיזור עם אגוזי לוז, טפטוף עם ההלבשה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
חזה יונהחזה יונה
לא מגן מקומילא מגן מקומי
אגוזי לוזאגוזי לוז
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
צווארי עוףצווארי עוף
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
לשימור,לשימור,

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.