קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

סלט ירקות פריך עם אפונה מוקפצת וצנוניות

סלט ירקות פריך עם אפונה מוקפצת וצנוניות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל סלט ירקות פריך עם אפונה מוקפצת וצנוניות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 245 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אפונה, מלח כשר, פול, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. מתכונים דומים: צנוניות מוקפצות ואפונת הצמד סוכר עם שמיר, עוף בגריל Paillards עם סלט עשבי תיבול וצנוניות מוקפצות, ו סלט חינם האביב עם אספרגוס, אפונה + צנוניות.

הוראות

1
להביא סיר של מים לרתיחה. ממלאים קערה במי קרח.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים חתך לתוך הבסיס של כל עגבנייה ומלבשים אותם במים הרותחים עד שעורם מתחיל להתפצל, כ -15 שניות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את העגבניות למי הקרח כדי להתקרר, ולאחר מכן לנקז לקלף.
מרכיבים שתצטרך
3
באותו מים, לבשל את פול עד רך, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר ולתת מגניב מעט, ואז לקלף. Blanch את האפונה עד רק במכרז, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
לנקז היטב.
6
בקערה בינונית, להקציף 3 כפות של שמן זית עם מיץ לימון העונה עם מלח. עם סכין קיצוץ, לקצץ את גבעולי הארטישוק ולשבור את העלים החיצוניים הקשוחים עד שתגיע העלים הפנימיים הירוקים האור. באמצעות סכין משונן, לחתוך את השליש העליון של הארטישוקים. חתוך את הישבנים והגבעולים.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים את הארטישוקים לחצי לאורכו. באמצעות כפית, להסיר את החנקים, אם בכלל. דק לחתוך את הארטישוקים לאורך, להוסיף אותם ההלבשה ולזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את העגבניות הקלופות ואת פול פול ולזרוק שוב.
מרכיבים שתצטרך
9
במחבת בינונית, מחממים 1 1/2 כפיות שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את הצנון ומבשלים על חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד רך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את האפונה blanched ומבשלים, ערבוב, במשך 1 דקה. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
12
בקערה בינונית, לזרוק את גרגיר הנחלים עם 1 1/2 כפיות הנותרים של שמן זית ואת גרידת לימון ולהעביר לצלחות. למעלה עם סלט ארטישוק וצנוניות ואפונה; לשרת.
מרכיבים שתצטרך