קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סלט לובסטר ותירס עם ויניגרט טרגון

סלט לובסטר ותירס עם ויניגרט טרגון
סלט לובסטר ותירס עם ויניגרט טרגון עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 247 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם עירית, מיץ לימון, חומץ ייןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו סלט לובסטר עם ויניגרט טרגון, סלט לובסטר, תירס ותפוחי אדמה עם טרגון, ו סלט לובסטר טרגון עם תירס ועגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד הראשון 4 מרכיבים (דרך טרגון) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לטאטא בשמן זית בנחל איטי, דק, ולהוסיף מלח ופלפל; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מערבבים בעדינות תירס ולובסטר בקערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
לובסטרלובסטר
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים ויניגרט ועירית, וזורקים בעדינות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
עיריתעירית

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם בחירה מצוינת ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ויליאם Fevre Chablis Montmains Premier Cru (חצי בקבוק). יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
William Fevre Chablis Montmains Premier Cru (חצי בקבוק)
William Fevre Chablis Montmains Premier Cru (חצי בקבוק)
הטרואר הייחודי של Premier Cru Montmain של שטח מאוד סלעי מייצר יין עם ניחוחות מינרליים בולטים מאוד, כוח יוצא דופן פוטנציאל הזדקנות מעולה. יין זה מראה מבנה נהדר עם אורך טוב. שניהם נגישים ומאוד טריים, זה מראה ריכוז פנטסטי.