קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות69
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט מחנה קוב

סלט מחנה קוב
סלט קמפ קוב יכול להיות בדיוק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 84 גרם חלבון 98 גרם של שומן, וסך הכל 1581 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו בייקון, פלפל, ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו סלט קוב באביב עם ויניגרט בזיליקום פטל + סלט צנצנת מייסון, סלט קוב, ו סלט קוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיקרוגל סיד במשך כ 30 שניות כדי לשחרר שמנים אתריים, ולהניח בצד מספיק זמן כך שהוא מגניב מספיק כדי להתמודד. הפעל את הבלנדר ובזמן שהוא פועל, להוסיף 1 בכל פעם דרך צינור ההזנה, פטרוזיליה, עירית, ושום, ולהתמזג יחד עד משחה חלקה נוצרה. בשלב זה הסיד צריך להיות מגניב מספיק כדי לסחוט. עם הכוח עדיין על, לסחוט את מיץ הסיד דרך צינור הזנה בלנדר, ולאחר מכן לאט מאוד להוסיף את חלב החמאה עד התערובת מתעבה והוא יכול לצפות את החלק האחורי של כף. התאימו את התיבול במלח ופלפל. מניחים בצד במקרר עד הצורך. (כאשר מקורר, הרוטב צריך להיות דומה למשהו כמו מיונז.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
תיבולתיבול
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
שוםשום
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
בלנדרבלנדר
2
מחממים תנור ל 400 מעלות F. במחבת גדולה עם ידיות בטוח תנור, לבשל בייקון על אש נמוכה עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
3
הסר בייקון ולהניח בצד כדי לנקז. חזה הודו עונה ולהוסיף שומן בייקון שניתנו במחבת וחום מכל הצדדים. מכסים וצולים עד שהוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 160 עד 165 מעלות F כך שבמהלך הבישול carryover (הוא ממשיך לבשל לאחר שהוסר מהתנור) הוא מגיע ל -170 מעלות F. (זה נעשה במאמץ לשמור על הבשר מלהתייבש.)
מרכיבים שתצטרך
חזה הודוחזה הודו
בייקוןבייקון
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
4
הסר טורקיה מגש השירות ולתת מנוחה. תשאיר את התנור דולק כדי להכין קרוטונים.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים את כיכר אפי בחצי אורך ומניחים על תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
יוצקים שמן זית על צד לחתוך של לחם, ומתבלים עם פטרוזיליה יבשה, מלח ופלפל. טוסט בתנור במשך 10 עד 15 דקות, או עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר מהתנור ולתת מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מניחים חסה על צלחת הגשה. סדר עגבניות, מלפפונים, גזר, גבינת מוצרלה על גבי. לשבור או לחתוך בייקון מבושל לחתיכות ומפזרים על גבי.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
בייקון מבושלבייקון מבושל
מלפפוןמלפפון
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
חסהחסה
9
חותכים לחם לתוך קרוטונים קטנים ולהפיץ באופן שווה על סלט. פורסים את ההודו וארבים עם רוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
טורקיה כולהטורקיה כולה
לחםלחם

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1ראשחסה, ספוג, מיובש טווה סלט, קוצים של עלים הוסרו וקרוע לחתיכות בגודל ביסחסה, ספוג, מיובש טווה סלט, קוצים של עלים הוסרו וקרוע לחתיכות בגודל ביס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3גזר, קלופים פרוסים, או מגורר עם מקלף ירקותגזר, קלופים פרוסים, או מגורר עם מקלף ירקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת2מלפפונים אנגליים, קלופים ופרוסיםמלפפונים אנגליים, קלופים ופרוסים1כיכר אפיכיכר אפי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייהעירית טרייה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה טרייה, חתוכה לחתיכות קטנותגבינת מוצרלה טרייה, חתוכה לחתיכות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קלופים ורבעיםשום, קלופים ורבעים11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלפלפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2largesעגבניות בשלות או 1 עגבניות ענבים ליטר, חצויעגבניות בשלות או 1 עגבניות ענבים ליטר, חצוי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצי חזה הודו בעורחצי חזה הודו בעור