קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

סלט מלפפונים תאילנדי מתוק וחריף

סלט מלפפונים תאילנדי מתוק וחריף
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? סלט מלפפונים תאילנדי מתוק וחריף יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל של 80 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. 32 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם סוכר, בצל, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 15%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: סלט מלפפונים בסגנון תאילנדי חם ומתוק, סלט מלפפונים עם ויניגרט צ'ילי תאילנדי מתוק, ו סלט מלפפונים חריף.

הוראות

1
הקציפו סוכר, מים חמים, חומץ לבן ומלח בקערה עד להמסת הסוכר. מערבבים מלפפון ובצל לתוך הרוטב. מקררים לפחות 1 שעה כדי לרכך את מרקם הירקות ולהפחית את החריפות של הבצל.
מרכיבים שתצטרך
חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק
ירקירק
מלפפוןמלפפון
בצלבצל
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור תאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרם הנחל היבש צ ' נין בלאן היבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
יבש קריק כרם יבש שנין בלאן, יין
היין היפה הזה הוא וינטאג 'עקבי להפליא אחרי וינטאג'. אנו מקבלים פרי שנין בלאן מעולה מחוות וילסון בקלארקסבורג, ומאפשרים לנו לייצר יין אקספרסיבי, ניואנס וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטים של אגס לבן, אננס בננה באביב קדימה מן הכוס. על החיך היין מרענן בטעמים של קלמנטינה בשלה ואפרסקים. תחושת הפה תוססת, אך עשירה ובעלת קרם עדין. 100% נירוסטה תסיסה מבטיח את טרי פירות אופי אוהדים של זה יין יש לבוא להעריך לאורך השנים. זהו הקיץ המובהק ואת היין המושלם זוג עם צדפות טריות!