קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 3 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

סלט מנגו ואבוקדו סרטן

סלט מנגו ואבוקדו סרטן
סלט מנגו ואבוקדו סרטן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 324 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 3 דקות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, עלי כוסברה, בשר גללים חד פעמי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, מתכונים דומים: סלט סרטן עם אבוקדו ומנגו, סלט מנגו ואבוקדו סרטן, ו סלט סרטן, מנגו ואבוקדו עם רוטב הדר.

מרכיבים

1אבוקדו מוצק אך בשל, מגולגל, וקצוץאבוקדו מוצק אך בשל, מגולגל, וקצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה, קצוצים דקעלי כוסברה, קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואאופציונלי: אודם אדום אשכוליות סעיפים, קלופיםאופציונלי: אודם אדום אשכוליות סעיפים, קלופים11 קילו קישואים,מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש טרי dungeness crabmeat, הרים כדי להסיר את חתיכות קטנות של פגז או סחוסגוש טרי dungeness crabmeat, הרים כדי להסיר את חתיכות קטנות של פגז או סחוס1( חצילים)מנגו, קלופים, מגולפים, חתוכים לקוביות (ראה כיצד לחתוך מנגו)מנגו, קלופים, מגולפים, חתוכים לקוביות (ראה כיצד לחתוך מנגו)1מנגו בשלים, קלופים, מגולענים וחתוכים לקוביותמנגו בשלים, קלופים, מגולענים וחתוכים לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)עלי נענע, קצוצים דקעלי נענע, קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלוט טחון או בצל סגולשאלוט טחון או בצל סגול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרי לפי הטעםמלח ופלפל טחון טרי לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב טבסקורוטב טבסקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.