קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

סלט מקרוני

סלט מקרוני
סלט מקרוני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של הר ד ' אובר שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 9 גרם חלבון, 38 גרם שומן, ובסך הכל 557 קלוריות. מתכון פסקטרי זה משרת 10 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו שרימפס, פלפל, זיתים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 57%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פסטה פסטה וסלט ביצים / סלט בריא, סלט מקרוני, ו סלט מקרוני.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים של פינו נואר, עם נצנוצים של ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם דק של בועות מתמשכות. ניחוחותיו הטריים משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.