קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות7
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט מקרוני טונה של סבתא וולס

סלט מקרוני טונה של סבתא וולס
סלט מקרוני הטונה של סבתא וולס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 389 קלוריות. מתכון זה משמש 10. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-34 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו סלרי, מלפפון חמוץ, אפונה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי לנצל את האפונה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קינוח תות קל כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 61%. נסו סלט המקרוני של סבתא גרייס עם טונה, של סרסוטה ... -- זה סלט מקרוני הטונה של סבתא--, ו סלט טונה צרפתי של סבתא עוטף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים מקרוני מרפק במים הרותחים, מערבבים מדי פעם עד שהם מבושלים אך יציבים לנגיסה, 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני מרפקמקרוני מרפק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים מקרוני ומצננים מתחת למים זורמים.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
מיםמים
3
מניחים מקרוני לתוך קערת סלט גדולה. מערבבים מיונז, אפונה ירוקה, טונה, סלרי, גבינת צ ' דר, בצל אדום ומלפפון חמוץ קצוץ עד לאיחוד יסודי. מצננים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
חמוצים מתוקיםחמוצים מתוקים
אפונה ירוקהאפונה ירוקה
מיונזמיונז
בצל אדוםבצל אדום
מקרונימקרוני
סלריסלרי
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה