קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

סלט ניסואז טונה בגריל

סלט ניסואז טונה בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט ניסואז טונה בגריל. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 487 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה חדשים, שעועית, חרדל דיז'ון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד שמפניה חומץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שמפניה ג'לי Parfaits-קלוריות נמוכות כקינוח. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 98% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סלט ניסואז עם טונה בגריל, סלט טונה בגריל ניסואז, ו סלט Niçoise טונה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, להקציף יחד חומץ, טרגון, חרדל, שאלוט, מלח ופלפל. לאט לאט להקציף בשמן לעשות ויניגרט. שים טונה לתוך צלחת רחבה, רדודה, טפטוף בכל רחבי עם 2 כפות של ויניגרט, לכסות ולקרר במשך 30 דקות. שמורת ויניגרט שנותר.הכן גריל לבישול חום בינוני. מסדרים טונה על הגריל ומבשלים 5 עד 7 דקות בכל צד, או עד הטונה מגיעה doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ויניגרטויניגרט
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
העברה לצלחת. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, להתקלף לחתיכות גדולות. מסדרים טונה, תפוחי אדמה, שעועית ירוקה, עגבניות, זיתים, בצל וביצה על מגש גדול ומגישים עם ויניגרט שמורות בצד לכפית מעל.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ויניגרטויניגרט
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
(קיבלר)(קיבלר)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות המרלו של המנהל. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.