קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

סלט נקניק תוסס

סלט נקניק תוסס
סלט נקניק רוחש הוא מנה עיקרית המגישה 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 547 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש סוכר muscovado, מלפפון, בצל, אבוקדו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. סלט גבינה תוסס, עוף פהיטה סלט רוחש, ו דג חרב במרינדה וסלט עגבניות עם שום לוהט דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת ווק או עמוק. באמצעות מספריים, לחתוך את הנקניקיות לרבעים ישר לתוך המחבת. לזרוק את הבצל, ומטגנים במשך דקה או שתיים, ערבוב מדי פעם כדי חום הכל. כפית בחרדל וסוכר, עצה בעגבניות ומבשלים עוד כמה דקות, ערבוב מדי פעם, עד העגבניות רק מתחילים לפצל ואת התערובת מצופה בזיגוג חרדל מתוק.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
מספריים מטבחמספריים מטבח
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
בינתיים, להפריד את החסה לעלים, לקלף, אבן ולפרוס את האבוקדו וחצי ולפרוס את המלפפון.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
3
מערבבים אותם יחד וערימה על מגש. כף תערובת נקניק חם על גבי.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
4
מוסיפים את החומץ ואת 1 כף מים למחבת ומערבבים אותו על החום כדי להוציא את כל אלה טעמים טעימים מן המחבת. כפית את מיצי המחבת על הסלט ומגישים עם לחם פריך.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.