קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות85
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף ביוונית רזה

סלט עוף ביוונית רזה
סלט עוף יוגורט יווני רזה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 37 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 588 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו רוטב חריף, סלרי, קמצוץ ענבים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו סלט עוף באפלו רזה עם יוגורט יווני רוטב גבינה כחולה וסלטים במסעדה, רוטב יוגורט יווני רזה, ו מטבל בצל בקרמל רזה עם יוגורט יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
Combine chicken, greek yogurt, honey, mustard, dill relish, and chia seed into large bowl.
מרכיבים שתצטרך
יוגורט יוונייוגורט יווני
זרעי צ ' יהזרעי צ ' יה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
Mix together until chicken is shredded.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
Add and mix in, chopped cucumber, celery, and grapes.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
ענביםענבים
4
Add garlic salt to taste.Squeeze lemon, add salt and pepper into chicken salad and combine.When making a sandwich, salad, or wrap, sprinkle grape nuts over the top for a crunch.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ענביםענבים
קליפות מלימוןקליפות מלימון
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
סוכריות אווירסוכריות אוויר

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כ -4 גבעולים) סלרי קצוץ(כ -4 גבעולים) סלרי קצוץ709אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נתחחזה עוף נתח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלרבעים, ואז קצוץ מלפפוןלרבעים, ואז קצוץ מלפפון4(חוֹרֶף)שמיר חמוצים להתענגשמיר חמוצים להתענג2(חוֹרֶף)זרעי פשתן Chia או (השתמשנו Chia)זרעי פשתן Chia או (השתמשנו Chia)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמפזרים אגוזי ענבים (מומלץ להחיל בזמן האכילה-מומלץ ביותר)מפזרים אגוזי ענבים (מומלץ להחיל בזמן האכילה-מומלץ ביותר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים פרוסיםענבים פרוסים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב חריף Cholula (להוסיף יותר אם אתה חי חיים מתובלים)רוטב חריף Cholula (להוסיף יותר אם אתה חי חיים מתובלים)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד01 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרלימון, סחוטלימון, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומן או דל שומןיוגורט יווני דל שומן או דל שומן2(חוֹרֶף)דבש גולמידבש גולמי2(חוֹרֶף)חרדל צהובחרדל צהוב