קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות37
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף מטוגן עם אפונה שחורה ורוטב חלב חמאה

סלט עוף מטוגן עם אפונה שחורה ורוטב חלב חמאה
אם יש לכם חלב חמאה, אבקת שום, פלפל קאייןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 29 דקות. נסו סלט שעועית דרום-מערבית עם שעועית שחורה, אפונה שחורה, פפפ, סלט עוף מטוגן עם חלב חמאה-רוטב צ'ייב, ו סלט אפונה יווני שחור עיניים (מתכונים דומים).

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי שחור eyed אפונה, שטוף סחוטשימורי שחור eyed אפונה, שטוף סחוט1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין2ביוןסלרי, גזוז וחותכים לפרוסות דקות מאודסלרי, גזוז וחותכים לפרוסות דקות מאוד2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קרם (אופציונלי; או להשתמש בחמאה יותר)קרם (אופציונלי; או להשתמש בחמאה יותר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי1ראשחסה חסה, שטפה היטב וקרוע לחתיכות בגודל ביסחסה חסה, שטפה היטב וקרוע לחתיכות בגודל ביס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל שמן זעפרן, או שמן נייטרלי אחרעל שמן זעפרן, או שמן נייטרלי אחר11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2בצל ירוק, לבן וחלקים ירוקים בהירים, פרוס דקבצל ירוק, לבן וחלקים ירוקים בהירים, פרוס דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות (2 שדיים קטנים)חזה עוף נטול עצמות (2 שדיים קטנים)11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש