קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות31
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים

סלט עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים
סלט עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 254 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. אם יש לכם חמאת בוטנים שמנת, מיץ ליים, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו סלט עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים, סלט עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים, ו סלט עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים חלב קוקוס ו-5 המרכיבים הבאים (באמצעות פלפל אדום) בסיר קטן; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים במשך 5 דקות או עד התערובת מתעבה מעט, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
הסר מהחום, וקריר במשך 2 דקות.
4
יוצקים תערובת חלב קוקוס חם על תערובת חסה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
5
מפזרים בוטנים; לשרת עם פלחי סיד,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
6
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן אפשרויות נהדרות עבור תאילנדי. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ראטס מקורי Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות