קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

סלט פומפאנו מצופה פולנטה עם ויניגרט פלפלים מתובלים מוקפצים, עולש ושמן עגבניות

סלט פומפאנו מצופה פולנטה עם ויניגרט פלפלים מתובלים מוקפצים, עולש ושמן עגבניות
סלט פומפאנו מצופה פולנטה עם פלפלים מתובלים מוקפצים ויניגרט, עולש ושמן עגבניות נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 842 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 65 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח ופלפל, פלפלים, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגות דגים מצופות פולנטה ברוטב עגבניות מתובל, סלט צ'ר ארקטי מוקפץ וסלט ארוגולה עם ויניגרט עגבניות, ו סלט נבול עם קרוטונים פולנטה ויניגרט עגבניות שרי חם.

הוראות

1
בקערת ערבוב גדולה, לזרוק עולש נקי עם 3 כפות שמן זית כתית נוספת, מיץ לימון ומלח ופלפל לפי הטעם. מחלקים בין 4 צלחות, הצבת תערובת במרכז כל אחד. במחבת סאוט 10 אינץ 'עד 12 אינץ', חום 4 כפות שמן בתולה עד עישון. בינתיים, לדלות pompano פילה ומפזרים פלפל שחור. בזהירות במקום פומפאנו מצופה במחבת סאוט ומבשלים עד חום זהוב (כ 3 דקות לכל צד). בינתיים, בערך לקצוץ עגבניות ולשים לבלנדר עם בלסמי, צלפים שנותר חצי כוס שמן זית כתית נוספת. להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לימוןמיץ לימון
אנדיבאנדיב
צלפיםצלפים
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
2
הסר פילה פומפנו ומניח אחד על כל צלחת מעל עולש. מסדרים ויניגרט פלפלים סביב על צלחת טפטוף עם שמן עגבניות לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
אנדיבאנדיב
פלפליםפלפלים
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
3
ב 10 אינץ 'עד 12 אינץ' מחבת סאוט מעל להבה גבוהה בינונית, חום שמן זית בתולה עד עישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתיתשמן זית כתית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל ושום ציפורן עד מרכך (כ 4 עד 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
בצלבצל
5
מוסיף את כל הפלפלים, רועד באופן קבוע, לבשל עד רך למדי עדיין שמירה על מרקם הפרט (כ 10 עד 12 דקות).
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
6
הסר מהחום לקערת ערבוב גדולה ולאפשר להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
7
בקערת ערבוב קטנה, מערבבים חומץ בלסמי, מיורן ושמן זית כתית מעולה ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרז ' ורםמרז ' ורם
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
8
יוצקים תערובת זו על תערובת פלפל מקורר לזרוק בעדינות עם הידיים, להיזהר לא לשבור את הפלפלים. להפריש לשימוש מאוחר יותר או לשמש antipasto.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
פלפלפלפל

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, שטוף סחוטצלפים, שטוף סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלט עולש, שטף וסובב יבשסלט עולש, שטף וסובב יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה או קמח תירס, לדלותפולנטה או קמח תירס, לדלות6(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה בתוספת 1/2 כוסשמן זית כתית מעולה בתוספת 1/2 כוס2largesפלפלים חלפיניו, cored, זרע ויוליהפלפלים חלפיניו, cored, זרע ויוליה1מיץ לימוןמיץ לימון2(חוֹרֶף)עלי מרז'ורם טריים קצוציםעלי מרז'ורם טריים קצוצים4פלפלים איטלקיים (בצורת בננה), שלמיםפלפלים איטלקיים (בצורת בננה), שלמים2פלפלים אדומים מתוקים, cored, זרע לחתוך לרצועות 1/2 אינץפלפלים אדומים מתוקים, cored, זרע לחתוך לרצועות 1/2 אינץ1( חצילים)בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם4פילהפילה ללא עצמות של פומפנו, או סול או פורלפילה ללא עצמות של פומפנו, או סול או פורל1( חצילים)גפן-עגבניות בשלותגפן-עגבניות בשלות4(חוֹרֶף)שמן זית כתיתשמן זית כתית1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, שלםשום, שלם2פלפלים צהובים מתוקים, cored, זרע לחתוך לרצועות 1/2 אינץפלפלים צהובים מתוקים, cored, זרע לחתוך לרצועות 1/2 אינץ