קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

סלט פסטה טאקו

סלט פסטה טאקו
אם אתה רוצה להוסיף עוד מקסיקני מתכונים לאוסף שלך, סלט פסטה טאקו עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. גשו לסופר וקנו צ'יפס טורטייה, עגבניות שרי, תיבול טאקו, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 49%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: סלט פסטה טאקו, סלט פסטה טאקו, ו סלט פסטה טאקו.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את תיבול הטאקו; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
פסטהפסטה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים פסטה ושוטפים במים קרים; מערבבים לתערובת בשר.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
בשרבשר
3
מוסיפים את החסה, העגבניות, הגבינה, הבצל, הפלפל הירוק והרוטב; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה
בצלבצל
4
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 160 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.