קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות58
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קינואה בקארי עם מלפפון-מנטה Raita

סלט קינואה בקארי עם מלפפון-מנטה Raita
סלט קינואה קארי עם מלפפון-מנטה Raita עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 177 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך קינואה, סלרי, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט קינואה בקארי עם מלפפון-מנטה Raita, מרק מלפפון קר עם לימון נענע קינואה, ו שיפודי הודו קארי עם מלפפון Raita (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף קארי ושום למחבת; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף קינואה 2 כוסות מים; להביא לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 16 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום; מערבבים במלח. מגניב לגמרי.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מנגו, סלרי קצוץ, בצל ירוק פרוס דק, כוסברה קצוצה, ודומדמניות לקינואה מקורר; לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
6
שלב 1/4 מלפפון כוס, 2 כפיות מנטה, יוגורט בקערה קטנה, ומערבבים היטב. מחלקים תרד באופן שווה בין 6 צלחות, ומעל כל מנה עם תערובת קינואה כ 3/4 כוס וכ 2 כפות raita.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ויינגוט דורנברג Weinviertel פלקנשטיין גרונר Veltliner עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Weingut Durnberg Weinviertel Falkenstein Gruner Veltliner
Weingut Durnberg Weinviertel Falkenstein Gruner Veltliner
הקלאסי של האזור שלנו: פירות תפוחים טריים, פלפל לבן עדין הערות מינרליות מגניב. חריף ועסיסי עם זרימת שתייה טובה. מומלץ למטבח אוסטרי טיפוסי, כמו גם דגים ומנות עוף.