קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

סלט שומשום אסיאתי עם שרימפס מושחר

סלט שומשום אסיאתי עם שרימפס מושחר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט שומשום אסיה עם שרימפס מושחר. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. אם יש לך רוטב שומשום אסייתי, בצל ירוק, תיבול cajun, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-31 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. נסו סלט שומשום אסיאתי עם שרימפס מושחר, שרימפס שומשום עם קערת אורז ירקות אסיאתיים, ו סלט שרימפס מושחר (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל משומן חום לחום בינוני גבוה.
2
חוט שרימפס על שיפודים 8; מפזרים תיבול, מפנה שיפודים כדי פרווה שווה שני הצדדים של כל שרימפס. גריל 3 דקות. בכל צד או עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
3
מכסים 4 צלחות גדולות עם תרד; העליון עם הבא 6 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
4
טפטוף עם רוטב; למעלה עם שרימפס.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.