קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

סלט תרד ואגוזים עם רוטב גבינה כחולה

סלט תרד ואגוזים עם רוטב גבינה כחולה
מתכון זה מ-BBC אוכל טוב דורש גבינה, קרם fraîche, תרד עלי תינוק, חתיכות אגוז. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 89% המנה הזאת מעולה. נסו סלט גבינה ואגוזים כחולים עם רוטב מייפל, אגס, אגוז וסלט גבינה כחולה עם רוטב מייפל דיז'ון, ו סלט תרד עם בייקון וחמאה-רוטב גבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחית את הגבינה הכחולה, קרם frache וכמה תיבול בקערה עם מים 50 מ " ל עד חלקה ו pourable.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
שים את התרד על צלחת הגשה, לפזר על חתיכות אגוז רסס עם רוטב הגבינה הכחול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינה כחולהרוטב גבינה כחולה
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.