קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

סליידרים עם מיונז צ'יפוטלה

סליידרים עם מיונז צ'יפוטלה
ניתן להכין את סליידרס המתכון עם מיונז צ'יפוטלה תוך 20 דקות בערך. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 490 קלוריות, 16 גרם חלבון ו-36 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 136 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם יש לכם מיץ ליים, צ'יפוטלס ברוטב אדובו, מלח ופלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 54%. הציון הזה מוצק. סליידרים עם מיונז צ'יפוטלה, סליידרים של טורקיה עם מיונז עשבי תיבול ומחווני שעועית שחורה עם מיונז אבוקדו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
1
מוסיפים את כל המרכיבים למעבד מזון וטוחנים. מתבלים, לפי הטעם, במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
1
מחממים את הגריל על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
יוצרים מהבשר מנות של 2 עד 3 אונקיות, ארוזות היטב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מניחים את המחוונים על הגריל. המתן עד שהם יהיו יפים וקרושים בצד הראשון, בערך 4 עד 5 דקות ואז הפוך ומבשל עוד 4 דקות. כאשר הסליידרים כמעט מוכנים, מעלים את הגבינה הרצויה וסוגרים את הגריל, מניחים לגבינה להימס.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מניחים את הסליידר על לחמניות מיני המבורגר ומעליה מיונז צ'יפוטלה וכל תוספות רצויות אחרות.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
שמן פלפלשמן פלפל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

סליידר בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לואי רודרר קריסטל ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.