קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סלמון בגריל

סלמון בגריל
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סלמון בגריל יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 487 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, פטרוזיליה, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה מעולה. נסו סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל, סלמון בגריל ברוטב ברביקיו יין אדום, חמאת אגוזים וסלט חיטה סדוק עם ירקות בגריל, ו סלמון בגריל עם רוטב טריאקי תוצרת בית וצדפות בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שמן זית, מיץ לימון, בצל ירוק, פטרוזיליה, רוזמרין, טימין, מלח, פלפל שחור, ואבקת שום בקערה קטנה. שים בצד 1/4 כוס של המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
רוזמריןרוזמרין
פטרוזיליהפטרוזיליה
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים סלמון בצלחת רדודה ושופכים את המרינדה הנותרת מעל. מכסים ומקררים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
3
הסר את הסלמון ולהשליך את המרינדה בשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
4
מחממים גריל לחום בינוני ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים סלמון על העור הגריל שחומם מראש למטה. לבשל, לצלות מדי פעם עם המרינדה השמורה, עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.