קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות99
מגזין

סלמון בגריל עם נקטרינה ותבלינים אדומים

סלמון בגריל עם נקטרינה ותבלינים אדומים
סלמון בגריל עם נקטרינה ותבלינים בצל אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 265 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך לקשט: פלפלים חלפיניו, נקטרינה ותבלינים בצל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו סלמון בגריל w / נקטרינה-תבלין בצל, סלמון בגריל עם זנגביל ותבלינים ירוקים, ו דג חרב בגריל עם נקטרינה-סלסה בצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים פילה סלמון עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה סלמוןפילה סלמון
2
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני-גבוה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
כ 5 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
4
מגישים מיד עם נקטרינה ותבלינים אדומים.
מרכיבים שתצטרך
נקטרינהnameנקטרינהname
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
5
להוסיף פלפל חלפיניו חצוי לכל צלחת, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lapis לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.