קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

סלמון ועוגות בטטה עם רוטב אגרודולצ'ה וארוגולה

סלמון ועוגות בטטה עם רוטב אגרודולצ'ה וארוגולה
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון ועוגות בטטה עם רוטב אגרודולצ'ה וארוגולה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 36 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 859 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו עגבניות שרי, מלח, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגות סלמון בטטה, פקאן מצופה בטטה בטטה-עוגות סלמון, ו עוגות סרטנים עם תבלין תירס מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שים את תפוחי האדמה בסיר קטן, לכסות במים, ולהביא לרתיחה על חום גבוה. מלח את המים ומבשלים עד מכרז, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מסננים, ואז להחזיר את תפוחי האדמה לסיר ומחית.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
בינתיים, לשים את פילה סלמון במחבת עם היין, עלה דפנה, ומספיק מים כדי לעלות לחלק העליון של פילה, אבל לא לכסות. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני, ואז להפחית את החום לרתיחה ו poach עד אטום על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
עלי דפנהעלי דפנה
מיםמים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר את העור ולהעביר את הסלמון לקערה. פתית את הדג עם מזלג ועונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיף את תפוחי האדמה המתוקים פירה לקערה יחד עם תיבול פירות ים, חצי פירורי קרקר, הביצה, טימין, רוטב חם, בצל ירוק, ושמיר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
פירורי קרקרפירורי קרקר
בטטהבטטה
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
טימיןטימין
שמירשמיר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מערבבים לשלב. תערובת עוגת הדגים צריכה להיות מוצקת מספיק כדי לעצב לעוגות. אם זה רטוב מדי, להוסיף עוד כמה פירורים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
8
חום 2 מחבת, זה לצד זה, 1 עם 2 כפות שמן זית כתית אקסטרה (2 סיבובים של המחבת) על חום בינוני, והשני עם 1 כף שמן זית כתית אקסטרה בתולה (סיבוב של המחבת) על חום בינוני גבוה. טופס תערובת סלמון לתוך 4 (4 אינץ') קציצות, מעיל בפירורים הנותרים, ולאחר מכן להוסיף אותם למחבת הראשונה. מבשלים את עוגות הדגים עד הזהב אור, על 2 עד 3 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את הבצל האדום, הסלרי והשום למחבת השנייה ומבשלים 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
סלריסלרי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את העגבניות, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומבשלים 2 דקות יותר. מערבבים את החומץ לתוך הרוטב, ואז מפזרים את הסוכר מעל ולזרוק למעייל את העגבניות. וארוגולה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
ארוגולהארוגולה
חומץחומץ
רוטברוטב
סוכרסוכר
11
מסדרים את עוגות הדגים על צלחות מנה בודדות לצד ארוגולה. למעלה עם התענגות agrodolce ולשרת.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
להתענגלהתענג
דגיםדגים

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה או עלי ארוגולה לתינוקארוגולה או עלי ארוגולה לתינוק1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2צלעות קטנותסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק1פיינטעגבניות שרי או ענבים, חצוי או לרבעיםעגבניות שרי או ענבים, חצוי או לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי קרקר (מומלץ: קרקרים מלוחים)פירורי קרקר (מומלץ: קרקרים מלוחים)1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות3(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץ דקשמיר טרי קצוץ דק2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמוןפילה סלמון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול פירות ים, דקל (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול פירות ים, דקל (מומלץ: מפרץ הישן)11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1גדולבטטה, קלופים וחותכים לחתיכות קטנותבטטה, קלופים וחותכים לחתיכות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין קצוצים דקעלי טימין קצוצים דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.