קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סלמון מעושן סקנדי

סלמון מעושן סקנדי
סלמון מעושן Scandi הוא מתאבן המשמש 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 120 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-14 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. גשו לסופר וקנו שמנת חמוצה, סלמון, מיץ לימון כף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Scandi מעושן מקרל על שיפון, סלט סלמון סקנדי, ו כדורי בשר סקנדי.

הוראות

1
להטות את הבצל ואת שמיר קצוץ לתוך קערה עם חזרת ומיץ לימון. מערבבים דרך השמנת החמוצה, מתבלים עם קמצוץ של מלח שחיקה נדיבה של פלפל, ומערבבים היטב. ניתן לעשות יום קדימה ולשמור במקרר.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
חזרתחזרת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
שמירשמיר
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מסדרים את הסלמון על לוח או צלחת, מפזרים עם שאר השמיר ומגישים עם שחיקה של פלפל שחור ורוטב לצד.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
שמירשמיר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון מעושן בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.