קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

סלמון מתובל ברוטב חרדל

סלמון מתובל ברוטב חרדל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון מתובל עם רוטב חרדל. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 250 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . גשו לסופר וקנו חרדל מלא, פלפל טחון, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: סלמון מתובל ברוטב חרדל, חרדל-שפשף חזיר עם רוטב אוכמניות-חרדל וצ'יפס בתנור מתובל, ו סלמון שום חרדל אפוי עם רוטב חרדל דבש.

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה קטנה, ערבוב היטב עם מזלג. לשפשף תערובת חרדל באופן שווה על כל פילה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים פילה, צד העור למטה, על מחבת ג ' לי רול מצופה ספריי בישול. צלייה 8 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ג ' ליג ' לי
דגיםדגים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.