קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

סלמון עם רוטב פטריות לימון

סלמון עם רוטב פטריות לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון עם רוטב פטריות לימון. מנה אחת מכילה 304 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, פלפל, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו סלמון עם רוטב פטריות, אספרגוס ולימון ובזיליקום ריקוטה ממולאים סלמון לחמניות עם רוטב לימון, ו סלמון אפוי ברוטב פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פטריות וחמאה בקערת מיקרוגל קטנה בטוחה. כיסוי ומיקרוגל על גבוה במשך 3-4 דקות או עד פטריות מכרז, ערבוב פעמיים.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מוסיף את מיץ לימון ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
3
שים סלמון ב-8. מיקרוגל מרובע-צלחת בטוחה; העליון עם תערובת פטריות. כיסוי ומיקרוגל על גבוה במשך 4-6 דקות או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
בואו לעמוד במשך 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.