קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון תפוז אפוי עם שומר

סלמון תפוז אפוי עם שומר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון תפוז אפוי עם שומר. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 2 . מנה אחת מכילה 450 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. אם יש לך נורת שומר, מיץ תפוזים, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סלמון אפוי במלח עם שומר, צלפים וכתום, סלמון, שומר וסלט תפוזים, ו סלמון ברוטב תפוז-שומר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.