קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

סלסה ורדה קלאסית

סלסה ורדה קלאסית
המתכון הקלאסי סלסה ורדה מוכן תוך כ 30 דקות,. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 5 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 30 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו כוסברה, שן שום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מטגן ומכניסים מדף 3. מאלמנט חימום. קו תבנית אפייה מצופה בנייר כסף ולהגדיר tomatillos, בצל, poblano, ו serranos בו.
מרכיבים שתצטרך
2
לטגן את הירקות, פונה לפי הצורך, עד tomatillos ובצל הם כתמים חום צ ' ילי הם שחורים בכל רחבי, 12 עד 15 דקות; כמו ירקות נעשים, להעביר קערה. מכסים ירקות עם צלחת או לסכל ולתת לעמוד על 5 דקות עבור עורות צ ' ילה כדי לשחרר.
מרכיבים שתצטרך
3
משוך את הגבעולים ועורות מושחרים מצ 'ילי; עבור הטעם הטוב ביותר, לא לשטוף צ' יילס (כמה חתיכות מושחרות בסדר לעזוב על). פתח poblano ולהסיר זרעים.
מרכיבים שתצטרך
4
במעבד מזון, ירקות דופק וכל מיצים; אבוקדו, אם שימוש; כוסברה; ושום עד pured גס.
מרכיבים שתצטרך
5
לגרד לתוך קערה ומערבבים 1/4 כוס מים, מיץ ליים, ו 3/4 כפית. מלח. מתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
6
* Tomatillos טעם טארט נראה כמו עגבניות ירוקות עם קליפות נייר. Poblanos (לפעמים mislabeled כמו pasillas) הם צ ' ילי גדול, בשרני, ירוק עמוק עם טעם מתון למדי; למצוא אותם בסעיף התוצרת של המכולת שלך.
מרכיבים שתצטרך
7
הפוך קדימה: להירגע עד 2 ימים; אם באמצעות אבוקדו, לעטוף פלסטיק חלקה על פני השטח להירגע עד 1 יום בלבד.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף
9
חום לפי הטעם: אתה יכול לשלוט בחום של סלסה על ידי התאמת החום של צ ' ילי. חותכים את החלק העליון של כל צ ' ילה, כדי להיות בטוח לחתוך דרך הצלעות והזרעים, שבו קפסאיצין מתחם הפקת חום מרוכז. בדוק את האש של צ 'ילה על ידי נגיעה בחלק העליון של הלשון שלך (כל צ' ילה יש רמת חום שונה). התאם את החום, אם אתה רוצה סלסה מתונה יותר, על ידי פיצול צ ' ילה וגירוד כמה או את כל הצלעות והזרעים. אם העור שלך רגיש, ללבוש כפפות מטבח או להחזיק צ ' ילי עם מזלג-ולא לגעת בעיניים שלך.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.