קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות8
מגזין

סלסה טומטילו צלויה

סלסה טומטילו צלויה
Tomatillo קלוי Salsan הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 5 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 31 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צ'ילי סראנו, tomatillos, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, Tomatillo קלוי סלסה-סלסה ירוקה, ו סלסה Tomatillo קלוי (סלסה ורדה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
להסיר ולהשליך קליפות מן tomatillos; לשטוף tomatillos. לשטוף צ ' ילי; להסיר ולהשליך גזע.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
2
מניחים tomatillos וצ 'ילי בתבנית אפייה 9 אינץ' מרובע מטגן 4 אינץ 'מחום, מפנה לפי הצורך, עד השחמה היטב מכל הצדדים, 12 עד 15 דקות בסך הכל עבור tomatillos ו 6 עד 8 דקות עבור צ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
הסר ירקות כפי שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
4
במעבד מזון או בלנדר, מערבולת tomatillos, צ ' ילי, שום, בצל ירוק, ומיץ ליים, פועם רק עד התערובת היא קצוצה גס; לא overprocess. מערבבים בכוסברה, ואז מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
TomatillosTomatillos
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.