קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלסה מנגו

סלסה מנגו
סלסה מנגו יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 6. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתי ולקטו אובו יש 27 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. אם יש לכם מיץ ליים, מנגו, חלפיניו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-45 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 43%, וזה די טוב. עוף מנגו בגריל עם סלסת מנגו תות, עוף מנגו בגריל עם סלסת מנגו תות, ו שמש & חם! סלסה (אננס מנגו קיווי סלסה) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
שלבו את המנגו, המלפפון, הג ' לפנו, הבצל האדום, מיץ הליים ועלי הכוסברה וערבבו היטב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.