קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סלסה-צ'יקן מאק אנד צ'יז

סלסה-צ'יקן מאק אנד צ'יז
סלסה עוף מק & גבינה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 39 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 496 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לכם אבקת צ'ילי, כוסברה, מקרוני deluxe & גבינה ארוחת ערב עשה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. עם כפית ציון של 54% המנה הזאת די טובה. נסו מקרוני וגבינה טבעוני, מקרוני וגבינה טבעוני הטוב ביותר, ו שלוש גבינות מקרוני וגבינה תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכינו ארוחת ערב לפי ההוראות. בינתיים, לזרוק עוף עם אבקת צ ' ילי. מבשלים עוף במחבת nonstick גדולה מרוסס עם ספריי בישול על חום בינוני 5 דקות. או עד מבושל דרך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הוסף ארוחת ערב מוכנה עוף; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מגישים עם שאר החומרים.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Syltbar גברת נוצץ רוזה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Syltbar גברת נוצץ עלה
Syltbar גברת נוצץ עלה
אלגנטי, מורכב ופירותי, מלווה בניחוח עדין של פירות הדר וליצ ' י. ורוד בהיר, משיי וקורן צבע, Syltbar נוצץ עלה עשוי 100% מרלו אשר נותן זה נוצץ עלה חזק, טעם עגול כי הוא טעים עד הטיפה האחרונה. בסך הכל, זהו יין מענג, מאוזן היטב, נקי, ברור וקרם.אידיאלי כמו אפריטיף, מעולה עם חזיר, פירות ים מטוגנים, קרפצ ' יו דגים לבנים ארטישוק מטוגן. גם מושלם לשייט בסירה!ידידותי לטבעונים וצמחוניים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת סולפיטים