קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלסה שום

סלסה שום
רוטב שום יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מתאבן שמגיש 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 544 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. אם יש לך מלח גס, לחם פריך, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: שום קלוי וסלסה צ'יפוטלה, סלסה קיץ שום קלוי, ו רוטב עגבניות ירוק שום קלוי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.