קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

סלסה שרימפס

סלסה שרימפס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו שרימפס סלסן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 32. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 172 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו מיץ ליים מפתח, אבקת שום, כוסברה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. עם כפית ציון של 25%, המנה הזו די גרועה. נסו סלסה שרימפס, סלסה שרימפס, ו סלסה שרימפס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את 13 המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מיד עםאבנים.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מומו סוביניון בלאן. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
מומו סוביניון בלאן
מומו סוביניון בלאן
מציג אף מורכב עם ניחוחות של פירות טרופיים, הערות עשבוניות ורמז של קסיס. התסיסה הטבעית מוסיפה איכות עשירה ומרקמת לחיך, עם תווים עדינים של גרידת לימון ופסיפלורה. הגימור פריך ויבש. טעים עם כל סוגי פירות הים וסלטי הקיץ, או ליהנות מעצמו כאפריטיף מרענן.