קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות24
מגזין

סלסה תוצרת בית ורדה

סלסה תוצרת בית ורדה
סלסה תוצרת בית ורדה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני מגיש 1 . מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 32 גרם של שומן, וסך הכל 421 קלוריות. לכו לחנות וקנו מעיינות כוסברה, טומטילו, סראנו צ'יילס ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו סלסה תוצרת בית ורדה, עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, ו אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lemelson Meyer Vineyard פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.