קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות34
מגזין

סלסה תות שדה של בטי בייקר

סלסה תות שדה של בטי בייקר
המתכון הסלסה תות של בטי בייקר יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 20 דקות. מתאבן זה יש 64 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לכם פלפל טחון, כוסברה, נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. . נסו קערה אחת של בייקר שוקולד-עוגת תות, "עוף סלסה איטי של בטי קרוקר", ו סלט תות-מנדרין של בטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את התותים, עגבניות, בצל ירוק, פלפל חלפיניו, מנטה, כוסברה, וגרידת ליים לקערת ערבוב. מערבבים את מיץ הסיד, חומץ בלסמי, מלח ופלפל לשרת.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Deloach נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה