קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

סמרטוט מבושל איטי?

סמרטוט מבושל איטי?
סמרטוט מבושל איטי (נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 12 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 16 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 252 קלוריות. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם גזר, מלח, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. זה עובד טוב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו -30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף לא כל כך יוצא מן הכלל של 37%. נסו סמרטוט מבושל איטי?, ראגו בקר מבושל איטי, ו רוטב ראגו בקר מבושל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פנקטה במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מבשלים 4 דקות או עד שמתחילים להשחים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים סינטה; מבשלים 3 דקות או עד להשחמה, תוך ערבוב להתפורר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק פורטרהאוססטייק פורטרהאוס
3
מניחים תערובת סינטה בסיר איטי חשמלי בן 6 ליטר. מחזירים את המחבת לאש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק פורטרהאוססטייק פורטרהאוס
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
מחבתמחבת
4
מוסיפים חזיר טחון ונקניק; מבשלים 5 דקות או עד להשחמה, תוך ערבוב להתפורר.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
נקניקנקניק
5
הוסף תערובת חזיר לבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
6
מחזירים את המחבת לאש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
להוסיף שמן; מערבולת כדי מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
מוסיפים בצל, גזר וסלרי; מטגנים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
9
מוסיפים רסק עגבניות ושום; מבשלים 2 דקות תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
שוםשום
10
מוסיפים יין; מביאים לרתיחה. מבשלים 2 דקות או עד שהיין מתאדה בעיקר, מגרדים את המחבת כדי לשחרר חתיכות חומות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מוסיפים ציר, עגבניות, 3/4 כפית מלח, פלפל ועלה דפנה; מביאים לרתיחה. שופכים בזהירות את תערובת הציר לסיר איטי; מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 שעות. מחק עלה דפנה. מערבבים פנימה את 1/4 כפית המלח שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מלאימלאי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות ללא מלחעגבניות מרוסקות ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף ללא מלח (כמו סוונסון)ציר עוף ללא מלח (כמו סוונסון)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)שום טרי טחוןשום טרי טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר טחוןבשר חזיר טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)sirloin הקרקע (רזה 90%)sirloin הקרקע (רזה 90%)3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה, קצוץפנצ'טה, קצוץ11 קילו קישואים,מלח, מחולקמלח, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק עגבניות ללא מלחרסק עגבניות ללא מלח113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו חם נקניק איטלקי קישור, מעטפת הוסרהנקניק הודו חם נקניק איטלקי קישור, מעטפת הוסרה