קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

סנאפר עלום הדרים עם סלט שעועית שחורה

סנאפר עלום הדרים עם סלט שעועית שחורה
סנאפר עלום הדרים עם סלט שעועית שחורה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 294 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם רוטב קיסר, גרידת תפוז, עלי כוסברה טריים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 23 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 81%. הציון הזה נהדר. נסו סלט הדרים ושעועית שחורה, סלט שעועית שחורה ואורז הדר, ו קינואה הדר מנגו אבוקדו סלט שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה עם מכסה בשילוב כל המרכיבים למעט סנאפר. מכסים ומביאים לרתיחה על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
סנאפרסנאפר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לאחר נוזל מגיע ומבשלים להנמיך חום לנמוך ולהוסיף פילה סנאפר ולתת לחלוט במשך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה סנאפרפילה סנאפר
3
מוציאים בזהירות את הסנאפר מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
סנאפרסנאפר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לסלט: בקערה גדולה זורקים יחד את כל המרכיבים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים מיד עם סנאפר.
מרכיבים שתצטרך
סנאפרסנאפר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. פינו גרי הבא עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
הבא פינו גרי
הבא פינו גרי
משמש, אגס, תאנה ליין זה צבע קש חיוור מבריק עם ניחוחות אגס ואננס בשלים עם תווים פרחוניים עדינים באף. החיך מספק איזון של פירות בשלים וחומציות טרייה עם טעמים של משמש, תאנה וגרידת ליים. הסיום ארוך ונקי.