קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סנדלר הבלקברי של אמא

סנדלר הבלקברי של אמא
סנדלר בלקברי של אמא יכול להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 284 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. זה עובד טוב כמו קינוח דרומי. לכו לחנות ואספו קמח תופח, חמאה, חלב ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 15%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מערבבים ומתאימים לאמא: סנדלר ברי דובדבן, מערבבים ומתאימים לאמא: סנדלר ברי דובדבן, ו בלקברי ברי פיצה & אמא פרנצ'סקה פרמזן.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
יוצקים את החמאה המומסת לתחתית תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 על 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מערבבים יחד את הסוכר, הקמח בתפיחה עצמית והחלב עד להרטבה, ויוצקים את התערובת על החמאה. אין לערבב.
מרכיבים שתצטרך
קמח עולה עצמיקמח עולה עצמי
חמאהחמאה
סוכרסוכר
חלבחלב
4
מורחים אוכמניות באופן שווה על הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
מורחיםמורחים
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שהחלק העליון משחים והסנדלר מבעבע, כ-45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יין מבעבע, יציאה, ריזלינג, Moscato Dasti, Zinfandel

סנדלר עובד ממש טוב עם שמנת שרי, יין מבעבע, ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "