קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

סקווש תאילנדי & אננס קארי

סקווש תאילנדי & אננס קארי
אם יש לך בערך 40 דקות כדי לבלות במטבח, דלעת תאילנדית & אננס קארי יכול להיות מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, וכל 30 מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 177 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חתיכות אננס במיץ טבעי, דלעת סקווש, מלאי ירקות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-258 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. עם כפית מתכונים דומים: סרטנים תאילנדים, סקווש ואננס קארי, עוף תאילנדי קארי עם אננס, ו עוף תאילנדי טעים קארי אננס.

הוראות

1
מחממים את השמן בווק או במחבת. מטגנים את הבצל במשך 5 דקות עד מתרכך. מערבבים את הדבק קארי האדום, ולאחר מכן מוסיפים את הדלעת, חלב קוקוס ומניה. מבשלים במשך 15-20 דקות עד הדלעת מכרז. לאחר בישול 10 דקות, עצה שעועית ירוקה.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
סכין קילוףסכין קילוף
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מערבבים את האננס וכוסברה, בישול רק כמה דקות עד אננס מתחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
3
מפזרים את עלי כוסברה ומגישים את הקארי בקערות עם אטריות או אורז.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ז ' ול טיילור גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.