קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סרדינים טמפורה עם רוטב Tonnatto

סרדינים טמפורה עם רוטב Tonnatto
סרדינים טמפורה עם רוטב Tonnatto עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 6 . מנה אחת מכילה 1470 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 115 גרם שומן. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל יפני. לכי לחנות וקחי שום, מלח, שמנת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סרדינים טמפורה עם רוטב Tonnatto, טמפורה דונבורי-גיד-קערת אורז טמפורה, ו סרדינים בגריל ברוטב אגוז שום.

הוראות

1
בקערת ערבוב, מערבבים את הקמח, אבקת אפייה ומלח יחד, מתמזגים היטב. לאחר מכן, מוסיפים את הביצה והחומץ ולאחר מכן מערבבים במי סודה. שמור קר עד השימוש ומערבבים שוב לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
מים מוגזיםמים מוגזים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מחממים סיר עמוק עם השמן ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
טובלים את הסרדינים בקורנפלור, ואז את הבלילה טמפורה ואז צפים במטגן. הדג צריך להיות מצופה היטב אבל לא ספוג. לבשל 3 עד 4 דקות, בקבוצות במידת הצורך, להתהפך במהלך התהליך כדי להבטיח אפילו בישול.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
סרדיניםסרדינים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4
הסר מן הטיגון למגבות נייר, המאפשר הסרדינים לנקז כל שמן עודף. החזק חם עד הגשה עם רוטב טונאטו.
מרכיבים שתצטרך
סרדיניםסרדינים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
5
בסיר כבד התחתון מעל חום בינוני גבוה, לחמם את המניה עוף, שום, מלח ופלפל עד רותח. להפחית את החום בינוני ומבשל במשך 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
לאחר מכן, בסיר מעל חום בינוני גבוה, להמיס את החמאה. מוסיף לאט את הקמח עם מקצף, ערבוב לשלב. המשך לבשל עד שהחמאה והקמח מתחילים להתעבות, זה לוקח בערך 3 דקות. לאחר מעובה, להסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
7
לאחר שהמניה תבער ותפחת ב-25% נפח מקורי( או 1 כוס), מוסיפים את החלב והקרם ומערבבים מאפשרים למניות ומוצרי חלב לטעום אחד את השני ויוצרים בסיס מרק, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
8
לאחר מכן, להוסיף את רביכה לבסיס המרק ומערבבים להבטיח חלקות. לבסוף, מוסיפים את הטונה, סקווש, קישואים ואורגנו על אש בינונית-נמוכה. המשך לבשל במשך 20 דקות. מחית ולהתאים את התיבול.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
סכין קילוףסכין קילוף
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2מקלות2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי דגים טובים טונה, סחוטשימורי דגים טובים טונה, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12סרדינים טריים, נקייםסרדינים טריים, נקיים3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)אורגנו טרי טחוןאורגנו טרי טחון11 קילו קישואים,חומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי סודהמי סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 אינץ פרוס סקווש1/2 אינץ פרוס סקווש2בצל צהוב בינוני, קצוץ2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 אינץ פרוס קישואים גדולים1/2 אינץ פרוס קישואים גדולים

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zind-Humbrecht Gewurztraminer. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
האף הוא חריף מאוד, מראה הרבה ניחוחות אקזוטיים, ורדים ותבלינים, מושפע בבירור גם על ידי כרמי הגיר מ Wintzenheim. החיך מראה מבנה מפתיע וגימור יבש. הענבים היו בריאים מאוד, ולכן התסיסה הייתה יציבה וכמעט שלמה, אשר מתאים לסגנון זה של Gewurztraminer. זה כבר די פתוח אבל ייהנה מקצת זמן בבקבוק.סגנון זה של Gewurztraminer יהיה מושלם עם דגים בגריל או בשר לבן, ללכת טוב מאוד עם אוכל מעושן, מתכונים אסיאתיים וכל דבר שיכול להיות מסובך עם יינות.