קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות82
מגזין

סרטנים מרוקאים עם קוסקוס

סרטנים מרוקאים עם קוסקוס
סרטנים מרוקאים עם קוסקוס עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 1620 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 1 . מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. אם יש לך סרטנים, גזר, צ'אטני מנגו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. וזה מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : חסילונים עלומים בחמאה עם קוסקוס ישראלי, קוסקוס מרוקאי, ו קוסקוס מרוקאי.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי מרק ירקותגרגרי מרק ירקות1( חצילים)גזר, קצוץ דק (קצוץ)גזר, קצוץ דק (קצוץ)1צביטהקאייןקאיין1WES E אומנויות השפה האנגליתקוסקוסקוסקוס2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי מלאי דגים (טעם טובאיפה.)גרגרי מלאי דגים (טעם טובאיפה.)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה, קצוצה דקפטרוזיליה טרייה, קצוצה דק3שיני שום, כתוששיני שום, כתוש1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים10largesסרטנים ירוקיםסרטנים ירוקים1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1WES E אומנויות השפה האנגליתרוטברוטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)צ'אטני מנגו מתוקצ'אטני מנגו מתוק4(חוֹרֶף)צ'אטני מנגו חם (כמו שאני מוסיף את זה אני אוהב להסיר כל נתחי מנגו גדולים.)צ'אטני מנגו חם (כמו שאני מוסיף את זה אני אוהב להסיר כל נתחי מנגו גדולים.)2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1WES E אומנויות השפה האנגליתסרטניםסרטנים125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקיק בישול מהיר קוסקוסשקיק בישול מהיר קוסקוס1קטןקפסיקום אדום, קצוץ דקקפסיקום אדום, קצוץ דק100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דומדמניות אדומותדומדמניות אדומות1WES E אומנויות השפה האנגליתירקותירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1Lפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1קטןקפסיקום צהוב, קצוץ דקקפסיקום צהוב, קצוץ דק1קטןקישואים, קצוצים דקקישואים, קצוצים דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.