קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סרפד צורב וחביתה צ'דר חדה

סרפד צורב וחביתה צ'דר חדה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סרפד צורב חביתת צ'דר חדה. מתכון זה נטול גלוטן, צמחוני וקטוגני מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 293 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-346 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם חמאה מבהירה, ביצים, עלי סרפד צורבים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: סרפד צורב פסטו, מרק סרפד צורב, ו סרפד צורב של Dh לטגן.

הוראות

1
זרוק את עלי הסרפד לתוך קומקום בגודל בינוני, מפזרים מלח ויוצקים 1 עד 2 כפות מים. הגדר את הסיר על אש בינונית-נמוכה על הכיריים שלך, ולכסות אותו עם מכסה הדוק הולם. אפשר את הסרפדים לנבול עד שהם משחררים את המיץ שלהם, לרכך ולגדול צולע - כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סרפד צורבסרפד צורב
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
2
הסר את עלי הסרפד עם כפית מחוררת ולהעביר אותם מסננת בסדר רשת (כמו זה), לחץ עליהם בחוזקה עם החלק האחורי של כף עץ כך המיץ שלהם נגמר, ואז להגדיר אותם בצד בזמן שאתה מכין את החביתה.הכה את הביצים עם שמנת כבדה עד בשילוב רופף, ולא מקציף.מחממים את החמאה המבהירה במחבת ברזל יצוק גדולה ומתובלת היטב (כמו זו) על אש בינונית-גבוהה. כאשר הוא נמס, לשפוך את הביצים, לסובב את המחבת כדי לקדם שכבה אפילו של ביצה ולתת להם לבשל בחמאה החמה עד הקצוות מתחילים לפרוע אי פעם כל כך מעט-על 5 עד 10 שניות. להפחית את החום נמוך, ולכסות את המחבת עם מכסה במשך 20 עד 30 שניות או עד הביצים להגדיר. להרים את המכסה, ולמלא צד אחד של החביתה עם סרפד נבול, מפזרים עירית העליון עם פרוסות גבינת צ ' דר. מקפלים את החצי הלא ממולא של החביתה על המילוי, להחזיר את המכסה ולתת לו לשבת עוד 20 עד 30 שניות, ולאחר מכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות סוכר דמררה3 כפות סוכר דמררה
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
סרפד צורבסרפד צורב
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף