קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

עגבניות מיובשות בתנור

עגבניות מיובשות בתנור
עגבניות מיובשות בתנור עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 18 גרם חלבון 58 גרם של שומן, וסך הכל 852 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לך שום, שמן זית, אבל עגבניות שזיפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: כיצד להפוך תוצרת בית מיובשת (תנור מיובש) עגבניות, עגבניות מיובשות בתנור, ו עגבניות אפייה מיובשות בתנור.

הוראות

1
מחממים את התנור ל-325 ומניחים 2 מדפים בדיוק מעל ומתחת לאמצע התנור. עובד על קערה בינונית, לחטט את הזרעים ואת עיסת מתוך עגבניות ולהשליך.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים 1/4 כוס שמן זית על כל אחד 2 מאוד חסון, rimmed, בצבע בהיר אפייה גיליונות. מסדרים את העגבניות חתוכות בצד על סדיני האפייה ומפזרים את השום ואת הקורנית מסביב. לעשות חריץ זעיר על כל עגבניה.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים את העגבניות במשך כ 45 דקות, עד העורות מתחילים להתקמט. העבר את המחבתות מלמעלה למטה באמצע. בזהירות לצבוט את העורות. הפוך כל עגבניה ואופים עד פני השטח נראה יבש, על 1 שעה. הפוך את העגבניות שוב ולהמשיך לאפות עד המשטחים נראים יבשים אבל העגבניות עדיין מעט שמנמן, על 2 שעות יותר. מתבלים את העגבניות במלח ופלפל ומניחים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
4
השליכו את ענפי הקורנית וקלפו את שיני השום.
מרכיבים שתצטרך
5
שכבת העגבניות עם השום בחמישה צנצנות 1/2 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף מספיק שמן זית כדי לכסות את העגבניות על ידי לפחות 1 אינץ'. החלק את הלהב של סכין לאורך הצד של כל צנצנת לשחרר כל בועות אוויר. לאטום את הצנצנות ולאוורר עד 2 חודשים או להקפיא עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך