קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

עדיף עוף חמאה (ב Crockpot)

עדיף עוף חמאה (ב Crockpot)
עדיף עוף חמאה (ב Crockpot) עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 331 קלוריות. אם יש לכם רסק עגבניות, עגבניות משומר, קינמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 66 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוף חמאה Crockpot בריא קל, ירק עוף עם חמאת בוטנים מרק Crockpot, ו חמאת דלעת Crockpot (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.