קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב צ'ילי מתוק ועוגת מלפפון

עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב צ'ילי מתוק ועוגת מלפפון
עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב צ'ילי מתוק ומלפפון חמוצים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 345 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שעועית, פילה דגים, ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 17 דקות. נסו עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב צ'ילי מתוק, איך לעשות רוטב צ'ילי מתוק תאילנדי, ו עוגות עוף תאילנדיות עם רוטב צ'ילי מתוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.