קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגות חג קטנות

עוגות חג קטנות
לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש מאפה), ריבת פטל, תערובת עוגת קטיפה וזילוף. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגות קרם וניל, עוגות חג קלות ורכות, עוגות מיני חג, ו עוגות מתנה לחג.

הוראות

1
מרדדים מאפה ל-1/8 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
2
חותכים עשרים וארבע 2-1 / 2 אינץ'. מעגלים. לחץ על החלק התחתון ו-1/2 אינץ'. במעלה דפנות כוסות המאפינס המשומנות. למעלה כל אחד עם 1 כפית ריבה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
הכינו בלילת תערובת עוגה לפי הוראות החבילה לקאפקייקס. ממלאים כוסות מאפין מוכן שלושה רבעים מלא.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים בחום של 350 אפים למשך 14-16 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין. פרוסט עם ציפוי וניל לקשט עם מפזרים.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי ונילציפוי וניל
סוכריותסוכריות
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.