קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

עוגות מוס שוקולד לבן

עוגות מוס שוקולד לבן
טארט מוס שוקולד לבן דורש כ 30 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 604 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן. יום האהבה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך שוקולד אפייה, חלב מרוכז, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 35%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: עוגות מוס חמאת בוטנים שוקולד, חלקה פלילית שוקולד מוס עוגות, ו טארט מוס דלעת עם זיגוג גנאש שוקולד.

הוראות

1
במיקרוגל, ממיסים שוקולד; מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מעבירים לקערה גדולה; מקציפים חלב ווניל. מקפלים פנימה קצפת. כף לקליפות טארט.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
טארט קונכיותטארט קונכיות
ונילוניל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מקשטים בפירות אם רוצים. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

להתחיל בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.