קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

עוגות סלמון השני

עוגות סלמון השני
צריך מנה עיקרית פסקטרית? עוגות סלמון השני יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 465 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו ביצה, גבינת צ'דר, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון 64%, המנה הזו מוצקה. נסו קציצות סלמון דרום מערביות או עוגות סלמון, עוגות סלמון, ו עוגות סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב סלמון, בצל, ביצה, פירורי לחם, רוטב ווסטרשייר, רוטב פלפל חריף, פלפל שחור, גבינה ופטרוזיליה; מערבבים היטב. מעצבים לארבע קציצות. אבק קלות בקמח. מצננים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל שחורפלפל שחור
פירורי לחםפירורי לחם
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
סלמוןסלמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ביצהביצה
2
במחבת גדולה מחממים חמאה ושמן זית על אש בינונית גבוהה. מבשלים את הקציצות עד להשחמה משני הצדדים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים מעט על מגבות נייר לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
שוכן בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' כרם היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל מהאוקיאנוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פרי בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, כרם לגונה ראנץ ' שרדונה הוא יין מאוזן ומפנק במיוחד. נפתח עם תווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימות מתוקות של תבלין אסייתי. שרדונה זה מאוזן ועשיר היטב, בעל תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.